Vergroot jouw bereik door te gaan adverteren!
Groei met online adverteren!
Ontdek waar kansen liggen, verhoog jouw online aanwezigheid en het aantal klanten. Wanneer de concurrentie groot is of als met organische zoekmachine optimalisatie niet het gewenste resultaat wordt behaald, is SEA een uitgelezen mogelijkheid. Zo kun je natuurlijk ook beide zoekmachine marketing strategieën naast elkaar gebruiken voor een optimaal resultaat.
Waarom online adverteren?
Met online adverteren is het mogelijk om op een hele precieze manier de juiste doelgroep te bereiken. Zo zorgen we op korte termijn voor meer bezoekers op je website. Er zullen meer conversies plaatsvinden. Denk aan het verzamelen van nieuwe leads, het verhogen van je merkbekendheid of simpelweg meer aankopen stimuleren.
Doordat we met online advertenties op zeer specifieke publieksgroepen richten, worden de advertenties getoond aan de doelgroep die interesse heeft in je product of dienst. De aankoopintentie ligt dus ook hoger bij deze potentiële klanten.
Waarom BOOOM Digital?
- 300+ bedrijven geholpen
- Duidelijke cijfers
- Transparantie
- Eerlijke prijzen
- Oplossingsgericht
- Alles onder één dak
Wij kunnen je helpen met:
- Google Ads
- Google Shopping
- Display advertising
- Adverteren op Instagram
- Adverteren op Facebook
- Adverteren op YouTube
- Adverteren op Pinterest
- Remarketing
Hoe werkt adverteren in zoekmachines of social media?
Ten eerste stemmen we met jou af wat nu écht jouw doel is. Aan de hand daarvan zetten we een advertentiestrategie op. We beheren de campagnes en onderzoeken de effectiviteit ervan. Hiervoor maken we gebruik van actuele data en insights om te kijken wat wel en wat niet werkt.
Door middel van A/B testing kunnen we zien welke advertenties het best passen bij jouw doelgroep. Zo kunnen wij een optimaal resultaat waarborgen.
Tenslotte blijven we natuurlijk voortdurend optimaliseren en blijven we met je in gesprek. Kloppen de doelstellingen nog? Is deze strategie nog de juiste? Zijn de resultaten wat je ervan had verwacht? Door korte lijntjes te houden blijft optimalisatie en effectiviteit geborgd.
Wat zijn de kosten?
Hoeveel je uitgeeft bepaal je voor een groot deel zelf. Google Ads werkt voornamelijk met Cost Per Click (CPC). Dit houdt in dat je alleen betaalt wanneer iemand daadwerkelijk op je advertentie klikt. De gemiddelde kosten per klik verschillen wel van elkaar. De prijzen zijn deels afhankelijk van de concurrentie. Stukje marktwerking.
Door een maximum bod of budget in te stellen, kun je zelf bepalen hoeveel je wilt betalen per klik en wat je maximaal per dag uit wilt geven. Bij social media adverteren kun je een maximum advertentiebudget en/of dagbudget instellen. Zo houd je grip op de kosten.