Een investering met direct resultaat
Wanneer je aan de slag gaat met organische zoekmachine optimalisatie (SEO), kan het even duren voor je resultaat ziet. SEO is een lange termijn strategie waarbij voortdurend geoptimaliseerd moet worden.
Als je hier geen tijd voor hebt of een nieuw product in de markt wil zetten, is het slim om aan te vullen met Google Ads. Je investeert dagelijks advertentiebudget en bent direct zichtbaar in Google.

SEA projecten waar wij aan hebben gewerkt
Uitgelichte cases
Ons team staat voor je klaar
Team
Zo pakken wij het aan
01.Analyse en aftrap
We bekijken hoe jouw bestaande website of shop het nu doet. Waar zitten de verbeterpunten? Op welke zoekwoorden zouden we kunnen scoren? We bepalen een passende strategie om te adverteren.
02.Advertenties plaatsen
De advertentie wordt ingericht volgens de richtlijnen van jouw merk. We optimaliseren de tekst met de juiste zoekwoorden en voegen de juiste foto’s toe. We kunnen live.
03.Optimaliseren
Zodra we zijn begonnen met adverteren houden we de meetgegevens in de gaten. Wanneer er verbeterpunten zijn passen we deze toe.
Veelgestelde vragen
Wat doet een marketingbureau?
Wat is SEO en SEA?
Hoe word ik zichtbaar in Google?
Wat is conversieoptimalisatie?
Wat zijn je advertentie doelen?
Door adverteren in Google kan je verschillende doelen bereiken. Het is belangrijk om dit te weten voor je begint. Denk hierbij aan de volgende doelen:
- Naamsbekendheid vergroten: Is je merk nog vrij onbekend? We beginnen met een algemene campagne om je naamsbekendheid te vergroten.
- Meer bezoekers: Wil je dat jouw webpagina meer bezocht wordt? Of je fysieke winkel? Dan is het trekken van meer bezoekers je doel.
- Hogere conversie: Komen er wel bezoekers op jouw website, maar leidt dit niet tot conversie? We zetten in op conversieoptimalisatie.
Natuurlijk helpen we je bij BOOOM om er achter te komen wat je nodig hebt. Neem vandaag nog contact op.
