Met een gezonde glimlach de deur uit
Bij familiebedrijf Tandarts Simons gaat iedereen met een gezonde glimlach de deur uit. Zelfs patiënten met een flinke angst voor de tandarts voelen zich hier op hun gemak. Het merkbeeld en de website moesten dit gaan uitstralen, daarom ontworpen wij een vrolijke huisstijl met een overzichtelijke website.
Dit was onze uitdaging
Dochters Meghan en Rashida volgden hun vader in het tandartsvak. De praktijk loopt zo goed dat er een uitbreiding aankomt en dit vroeg ook om een nieuwe website met een huisstijl waar goed over na is gedacht. Na onze uitgebreide creatieve sessie werd één aspect al snel duidelijk: patiënten blijven terug komen door de positieve sfeer die in de praktijk hangt. Deze sfeer hebben wij geprobeerd duidelijk over te dragen met de nieuwe huisstijl en logo.
Een website die met je mee groeit
Tandarts André Simons en zijn vrouw Karin die mondhygiënist is, begonnen met de praktijk in 2002. Nu twee van hun dochters ook tandarts zijn, kan er in 2026 een nieuwe praktijk geopend worden. Gelukkig is de website zo gemaakt dat deze gemakkelijk mee kan groeien met de praktijk.
Met ons BOOOST pakket zullen we periodiek blijven optimaliseren om het beste uit deze website te halen.